Moja cesta do Malmö, part 4

Určite mnohí viete, že most Oresund (na obrázku) spája Švédsko s Dánskom. Bude teda symbolom tohtoročnej Eurovízie? Symbolom toho, ako veľkú cenu Eurovízie Švédsko odovzdá Dánsku? Podľa všetkého áno, ale víťaz nikdy nie je vopred istý. 

Toto je moja deviata Eurovízia (osobne idem prvý, ale určite nie posledný krát). Prvýkrát som Eurovíziu pozerala v roku 2005, kedy sa konala v Kyjeve vďaka Ruslane a vyhralo Grécko.

Víťaza tipujem len od roku 2008 a odvtedy boli štyri z mojich piatich tipov správne. Pár mesiacov dopredu som si myslela, že v roku 2008 vyhrá Rusko, v 2009 Nórsko, v 2010 Nemecko a minulý rok Švédsko. Niekedy sa naozaj víťaz dal čakať podľa reakcií medií a divákov, ale napríklad v roku 2011 nie. Vtedy by som Azerbajdžan netipla ani do top 10 :) 
Víťazov si môžeme porovnať aj s hlasovaní Slovákov. V 2009 sme Nórsko dali na 2.miesto, v 2010 Nemecko na 1., v 2011 Azerbajdžan na 4.miesto a minulý rok samozrejme Slováci najviac hlasovali za Švédsko. Takže body od Slovenska patria podľa štatistík k tým najspoľahlivejším a väčšinou naozaj hlasujeme za tých, ktorí to nakoniec aj vyhrajú alebo sa minimálne ocitnú v top 5. :)

Nečakané sa však niekedy stáva skutočným a ktovie, kto to vyhrá tento rok. Ja sa prvýkrát po piatich rokoch neviem rozhodnúť a mám dva tipy - Nemecko a Dánsko. Ale myslím si, že hlasovanie vo finále bude veľmi tesné a bude záležať na detailoch. Možno to vyhrá niekto úplne iný.

Ale späť k hlavnej téme článku. Nebudem k tomu veľa vypisovať, radšej pridávam fotky a posledný článok z tejto série napíšem buď deň pred odletom alebo priamo v Malmo :)

ako na hokej :D

lístok
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára