Emmelie de Forest - víťazka Eurovízie 2013?

Reprezentantka Dánska, Emmelie de Forest, je od jej víťazstva v dánskom národnom výbere favoritkou tohtoročnej Eurovízie. Keďže Emmelie je už v Švédsku a intenzívne sa pripravuje na jej vystúpenie v 1.semifinále (14.5.), nemala čas odpovedať na naše otázky, a tak sme pre Vás pripravili tento článok, kde Vám ju bližšie predstavíme.


Emmelie vyhrala dánske národné finále s viac ako 50% všetkých hlasov. Hneď po tom sa dostala na 1.miesto takmer vo všetkých stávkových kanceláriách, ktoré ponúkajú aj možnosť staviť na víťaza Eurovízie. 
Čo hovorí Emmelie na to, že vyhrala národné kolo v Dánsku? 
"Víťazstvo v národnom kole bolo jedným z najlepších momentov môjho života."
Ako sa Emmelie pripravuje na Eurovíziu?
"Snažím sa dostať sa do formy a každú noc sa dostatočne vyspať. Okrem toho jednoducho trénujem, trénujem a trénujem. Snažím sa nepočúvať všetky piesne, ktoré proti mne budú súťažiť - bojím sa, že by ma to znervózňovalo."   
O Emmelie sa dá povedať, že je dieťaťom prírody.  Takisto ako v národnom výbere, aj priamo na Eurovízii bude vystupovať bosá. 
"Nikdy som sa necítila dobre, keď som spievala vo vysokých opätkoch alebo v akýchkoľvek topánkach. Keď som bosá, cítim sa byť spojená so zemou a cítim sa pokojne."
Možno ste nevedeli, ktorý umelec hral veľmi dôležitú rolu v Emmelienom živote. Je to Kurt Cobain zo skupiny Nirvana.
"Je pre mňa obrovským zdrojom inšpirácie. Myslím si, že je autentickejší ako ktorýkoľvek iný spevák, a môžete skutočne cítiť každé slovo, ktoré vyjadruje a každý nádych plný zúfalstva, ktorý dával do piesní." 
Emmelie vyrastala v malom mestečku Mariager na severe Dánska. Po čase sa presťahovala do Kodane a teraz sa už pokladá za Kodančanku. Emmelie tiež prezradila, že je vegetariánkou.
"Som si vedomá, aká krehká je táto planéta a snažím sa byť dobrým svetovým obyvateľom, ktorému záleží na životnom prostredí." 
A na aké miesto v Kodani by Emmelie pozvala cudzincov?
"Pozvala by som ich do Dyrehaven (Park sŕn). Je to jedno z mojich obľúbených miest na svete." 
Ako možno viete, Emmeliena rodina pochádza zo Švédska, takže hosťujúca krajina tohtoročnej Eurovízie jej určite nie je neznáma.
"Veľa členov mojej rodiny tam stále žije a ja považujem Švédsko za môj druhý domov." 

Môžete si tu pozrieť jej vystúpenie z národného finále a video z prvej skúšky v Malmo a urobiť si tak názor, či Emmelie vyhrá tohtoročnú Eurovíziu alebo nie.

 

Zdroj: deforest.dk
FOTO: deforest.dk, eurovision.tv 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára