Moja cesta do Malmö, part 2

O dva a pol mesiaca to už budeme mať za sebou. Pre zopakovanie pripomínam, že Eurovízia sa tento rok koná 14., 16. a 18.mája. Čaká nás teda ešte dosť času na psychickú prípravu :) A tak je tu pre Vás druhý článok zo série Moja cesta do Malmö, ktorá bude mať nakoniec päť alebo viac častí.


Táto časť nebude sústredená na moje prípravy, keďže sa nijako špeciálne nepripravujem :) Bude to skôr o mojich očakávaniach a názoroch na súťažné piesne (nie konkrétne, pretože na to, aby som písala verejne svoje konkrétne názory, je ešte podľa môjho názoru skoro, takže ak budete mať nejaké otázky, rada Vám osobne odpoviem konkrétne názory a hodnotenia).

Ak ste čítali prvý článok z tejto série, určite viete, že idem na druhé semifinále. Postupne sa dozvedáme mená interpretov a už máme aj možnosť vypočuť si väčšinu súťažných piesní. Piesne druhého semifinále ma dosť sklamali a myslím, že keby som mala teraz možnosť rozhodnúť sa, na ktoré semifinále ísť, určite by som si vybrala prvé semifinále. 

Zo sedemnástich piesní druhého semifinále poznáme trinásť a z nich sa mi zatiaľ páčia iba štyri. Možno sa mi postupne začnú páčiť aj ďalšie, ale moji favoriti sú buď v prvom semifinále alebo priamo vo finále. V prvom semifinále vystúpi šestnásť krajín, z nich poznáme už štrnásť, a z nich sa mi páči až osem, čo je relatívne dosť :)

Verím však, že neoľutujem ani druhé semifinále. Atmosféra bude určite nezabudnuteľná a aj tie horšie piesne budú (dúfam) v hale znieť a vyzerať lepšie. 

Ak budete mať nejaké pripomienky alebo otázky, píšte komentáre či už priamo tu alebo na facebooku alebo píšte maily na euroviziask@centrum.sk 

Ďakujem za prečítanie :)


FOTO: eurovision.tv

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára