EXKLUZÍVNE- Rozhovor s Hannah (Slovinsko)

Hannah Mancini, pôvodom Američanka, sa rozhodla pre život v Slovinsku so svojim priateľom. Slovinsko si zamilovala natoľko, že tam už niekoľko rokov produkuje skvelú hudbu. Slovinská televízia RTVSLO sa rozhodla, že pre rok 2013 bude Hannah skvelou reprezentantkou na Eurovision Song Contest!



 Ahoj, Hannah! Čo pre teba znamená nominácia od RTVSLO na reprezentáciu Slovinska napriek tomu, že nepochádzaš zo Slovinska? 
- Znamená to pre mňa veľa a je pre mňa veľkou cťou, že ma vybrali. Už tu bývam pár rokov a aktívne som sa tu angažovala na hudobnej scéne, takže som sa len tak nezjavila odnikiaľ, ale aj tak to bolo úžasné prekvapenie byť tento rok vybratá.
Aké sú tvoje očakávania v Malmö?
- Myslím si, že máme silnú pieseň a verím, že sa nám bude dariť. Očakávam, že si tam úžasne užijeme a vychutnáme si festival, nech sa deje čokoľvek.
Už sme videli promo video k tvojej piesni "Straight into Love". Aké ďalšie promo akcie plánuješ?
- Čím skôr natočíme aj oficiálne video. "Straight into Love" sme práve dokončili, a tak sme nemali veľa času pripraviť si tieto veci ako možno niektoré iné krajiny. Ale tešíme sa na to, že to vydáme a aj na ďalšie promo vystúpenia.
Počula si už niektoré súťažné piesne z iných krajín? Ak áno, ktorá sa ti páči najviac?
- Zatiaľ je mojou obľúbenou pieseň z Nórska.
Pamätáš si nejaké slovenské piesne z Eurovízie? Rada by si videla Slovensko späť na Eurovízii?
- Pamätám si TWiiNS z niekoľkých rokov dozadu a určite by bolo úžasné vidieť Slovensko späť na Eurovízii. :)
Posledná otázka: Chcela by si niečo odkázať svojim fanúšikom?
- Chcela by som povedať, že veľmi oceňujem vašu podporu. Dáme dokopy niečo veľmi zaujímavé pre naše vystúpenie a sľubujeme, že vás v Malmö nesklameme.


Chceme poďakovať Hannah, že si na nás našla čas. Hvala, Hannah :)

Foto: facebook.com/hannahEurovision

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára