Tajomstvo arménskej reprezentantky odhalené!

13.októbra minulého roka predstavil arménsky vysielateľ AMPTV meno toľko utajovanej reprezentantky. Stala sa ňou arménsko-nemecká speváčka a modelka Iveta Mukuchyan. V Štokholme zabojuje so skladbou "LoveWave".

Iveta sa narodila 14. októbra 1986 v Jerevane v Arménsku. Keď mala 6 rokov, v roku 1992, presťahovala sa s rodičmi do Hanburgu, kde v rokoch 1998 až 2006 navštevovala katolícku školu Catholic Sankt-Ansgar-Schule. Do Arménska sa, podľa jej slov na odporúčanie rodičov, vrátila v roku 2009. Tu vyštudovala jazzový spev na  Yerevan Komitas State Conservatory.
V roku 2010 sa zúčastnila 4.série Hay Superstar, kde obsadila piate miesto. O dva roky neskôr skúsila šťastie v 2.sérii The Voice of Germany. Zaspievala pieseň Euphoria od LoreenXavier Naidoo si ju vzal do svojho tímu. Krátko po súťaži v decembri 2012 ju  magazín El Style vyhlásil za najsexy arménsku speváčku. V decembri spolu s Lazzarom taktiež naspievala singel Freak. Zaujímavosťou je, že tento singel vyšiel presne 24.decembra 2012, čiže presne na Štedrý deň. To vyvolalo vlnu búrlivých reakcii najmä arménskych médii.


„Som šťastná, vďačná a poctená, že som vola zvolená za reprezentantku Arménska. Milujem Eurovíziu a je úžasné, že som dostala šancu reprezentovať moju krajinu na tak veľkej udalosti. Vaša podpora je pre mňa veľmi dôležitá, takže dúfam, že budete so mnou na tejto dôležitej a zodpovednej ceste,“vyjadrila sa Iveta pre eurovision.tv.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára