Exkluzivní rozhovor se španělským reprezentantem



"Po Eurovizi budu pokračovat ve své kariéře a budu pracovat na svém prvním albu. V létě mám turné a doufám, že velmi brzy budu moci přinést svou muziku do všech zemí Evropy." 











Hned na začátek, jsi připraven do Kyjeva? Je něco ve tvém vystoupení, co je vyložené tvůj nápad nebo co reprezentuje především tebe?


Myslím, že člověk nikdy není připraven 100% na událost takové velikosti, ale samozřejmě se snažíme připravit. Už tři měsíce pracujeme každý den, abychom dosáhli co nejlepšího možného vystoupení. K podobě vystoupení přispěl každý člen týmu, ale já měl naprostou volnost volby. Rozhodoval jsem se tak, aby celkové vystoupení korespondovalo s mou celkovou prezentací jako umělce a samozřejmě podle toho, co se mi líbilo nejvíce. 


Kdo ti vybírá košile? Vždy upotající divákovo oko.

Všichni! Můj tým mi vybral několik košil, které jste již viděli, některé jsem si našel sám…A všechny si je vezu s sebou do Kyjeva, budete koukat! Také mám to štěstí, že se mohu spolehnout na značku Soloio, která mě podporuje v této oblasti.

Cítíš tlak španělských fanoušků? Jsi nervozní před vystoupením?

Samozřejmě cítím tlak jako každý reprezntant, který reprezentuje svou zemi na nečem tak důležitém, ale španělští fanoušci byli velmi milí a velká část mi vyjádřila svou podporu a udělalila rady. Obvykle nebývám nervozní před zpíváním, i když myslím, že na poslední generální zkoušce a před velkým finále nervozita přijde.

Určitě se svým týmem a delegací budete užívat Kyjeva. Ale už jsi tam jednou byl, měl jsi čas navštívit město? Bylo něco v ukrajinské kultuře, co tě překvapilo?

Poslední návštěva byla tak krátká, že jsem neměl moc času! Ale ano, udělali jsme si procházku centrem. Člověk je obklopen velmi zajímavým prostředím a jsem si jistý, že díky dvěma týdnům na Eurovizi to město bude skvělé.

A teď trošku podivní otázka. Měl jsi možnost zkusit jedno nejznámějších ukrajinských jídel - varenyky? A jestli ne, jak ti ten název zní? Zkusil bys je? 

Bohužel, neměl jsem čas moc toho zkusit. Opravdu to byla krátká cesta ale doufám, že vyzkouším vše, až tam dorazím. Strašně rád ochutnávám zahraniční jídla a rád zkouším nové chutě.

Také jsi měl spoustu vystoupení před samotnou Eurovizí, jež tvoří důležitou část celé přípravy. Jaké to bylo? Je pravda, že dokáže přidat na sebevědomí?

Mé cesty do zahraničí, k nemž patří i Europárty, byly velmi speciální, je to něco, co nikdy nebudu moci zapomenout: soužití s mými kolegy, cítít podporu fanoušků, kteří jsou ti tak blízko, ale zároveň tak daleko ze své země…

S kým sis nejlépe sednul z letošních reprezentantů?
Opravdu musím říct, že to prostřední je velmi rodinné. Obvzláště dobré vztahy mám pak se Švédskem, bulharskem Rakouskem, Finskem, Norskem, UK, Izraelem...


Už máš plány do budoucna? Můžeme se těšit na turné?



Po Eurovizi budu pokračovat ve své kariéře a budu pracovat na svém prvním albu. V létě mám turné a doufám, že velmi brzy budu moci přiněst svou muziku do všech zemí Evropy.

Tímto moc děkujeme Manelovi a celému jeho týmu za tento rozhovor!
______________________________

1.Por primero, ya estás preparado para Kiev? Hay algo en la actuación que es idea tuya, o algo que representa solo a ti?
Creo que nunca se está preparado 100% para un evento de esa magnitud, pero lo cierto es que llevamos 3 meses trabajando cada día para conseguir la mejor actuación posible. En la actuación hay un poco de todo el equipo, pero he tenido total poder de decisión para escoger lo que más me gustaba o lo que creía que mejor me encajaba con mi imagen como artista.

2. Quien elige las camisas para ti? Siempre atraen mucha atención de espectadores.

¡Hay de todo! Mi equipo ha conseguido muchas camisas de las que habéis visto, otras las he encontrado yo... ¡Y todas las que me llevo a Kiev, vas a alucinar! También tengo la suerte de contar con una marca como Soloio que me ha apoyado desde el primer día en este campo.

3. Sientes la presión de los fans españoles? Estás nervioso antes de la actuación?
Siento la presión lógica que siente alguien que representa a su país en algo tan importante, pero los fans españoles han sido muy cariñosos y la gran mayoría me ha dado su apoyo y sus consejos. No suelo estar especialmente nervioso antes de cantar, aunque imagino que en el ensayo final y el día de la Gala algo de nervios sentiré...

4.Seguramente, con tu equipo y delegación, vais a disfrutar Kiev. Pero ya has estado allí una vez, tenías tiempo para visitar la capital ucraniana? Hay algo en la cultura ucraniana que te sorprendió? 

¡La visita fue tan breve que no tuve mucho tiempo! Si que dimos un paseo por el centro y el ambiente que se respira es muy interesante, estoy seguro que las dos semanas de Eurovisión la ciudad va a ser increíble

5. Ahora pregunta un poco extraňa. Tenías posibilidad de probar una de las comidas ucranianas más conocidas - varenyky?  Y si no, como te suena el nombre de esa comida? La probarías?

Lamentablemente no tuve tiempo de probar mucha cosa... El viaje fue muy breve, pero espero probar todo cuando vaya, me encanta probar platos de otras culturas y disfruto descubriendo nuevos sabores.

6. También has atendido muchos eventos antes de Eurovisión que forman parte importante de la preparación. Como ha sido esta experiencia? Es verdad que te hace sentir más confidente como artista?

Mi paso por otros países, tanto a promoción como a Europartys ha sido muy especial, es parte de lo que nunca podré olvidar: la convivencia con los compañeros, sentir el apoyo de los eurofans tan cerca tuya pero tan lejos de tu país...

7. Con quién de los otros representantes te llevas mejor?

La verdad es que el ambiente es muy familiar, pero especialmente con Suecia, Bulgaria, Austria, Finlandia, Noruega, Dinamarca, UK, Israel...


8. Ya tienes planes para el futuro, después de la Eurovision? Podemos esperar una gira?


Después de Eurovisión mi carrera continúa, seguiré trabajando en mi primer disco, tengo gira este verano y espero que muy pronto pueda llevar mi música a todos los países de Europa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára