Exkluzívny rozhovor s Ryanom Dolanom (Írsko)

Írsko je najúspešnejšou krajinou v histórii Eurovízie. Tento rok je írskym reprezentantom Ryan Dolan, ktorý nám poskytol aj rozhovor. Ceníme si, že nám venoval svoj drahocenný čas necelé tri týždne pred Eurovíziou :)

 




Gratulujeme k tvojmu víťazstvu v írskom národnom výbere. Čo to pre teba znamená reprezentovať tvoju krajinu na Eurovízii?
- Ďakujem, je to veľkou cťou a nedokážem slovami opísať, čo to pre mňa znamená reprezentovať moju krajinu. Je to určite niečo, o čom som len sníval.

 Môžeš nám povedať niečo viac o tvojej kariére?
- Spievam už mnoho rokov, ale profesionálne som začal spievať pred troma rokmi. Začal som nahrávať svoj album, ktorý vydám začiarkom mája.

Aké sú tvoje očakávania v Malmo?
- Pokúsim sa o to najlepšie a užijem si, kým budem spievať a či vyhrám alebo skončím v top 10, bude to splnenie sna nielen pre mňa, ale aj pre moju krajinu.

Plánuješ nejaké prekvapenia alebo zmeny piesne?
- Vystúpenie na javisku bude rovnaké, som s tým extrémne spokojný. Bude to samozrejme na vyššej škále, ale budete si musieť počkať a uvidieť to prekvapenie.

Môžeš nám povedať niečo viac o tvojej piesni "Only love survives"?
- Keď sme s Wez Devine písali túto pieseň, chceli sme napísať pieseň s posolstvom a prišli sme s týmto. Naša pieseň je o láske a ako by mala byť láska jedinou vecou, na ktorej v živote záleží.

Aké promo akcie plánuješ pred Eurovíziou?
- Vystúpil som v Amsterdame (Eurovision in Concert) a bolo to úžasné, taká ochutnávka pred Eurovíziou. Pocestujem do Moskvy a Londýna a ešte na ďalšie miesta pred súťažou.

Cítiš veľkú podporu medzi írskymi a tiež zahraničnými fanúšikmi?
- Mám veľkú podporu od mojich fanúšikov doma a aj po Európe. Je to fantastické, tá podpora a opora, ktorú mi dávajú a som im za to vďačný.

Počul si nejaké piesne z iných krajín? Ktoré sa ti páčia najviac?
- Mojou obľúbenou piesňou na tohtoročnej súťaži je Robin Stjernberg - You (Švédsko).
 
Ako možno vieš, Slovensko sa tento rok Eurovízie nezúčastní. Chcel by si vidieť Slovensko späť na Eurovízii?
- Myslím si, že veľa ľudí by ich veľmi rado uvidelo späť. Bolo by to pre súťaž úžasné.

Navštívil si už niekedy Slovensko? Ak nie, chcel by si ho navštíviť?
- :) Ešte som na Slovensku nebol, ale určite by som ho v blízkej budúcnosti chcel navštíviť.

Nakoniec, čo by si chcel odkázať fanúšikom?
-  Naozaj sa teším na všetko podporu v Malmo 2013.

Ďakujeme za odpovede a veľa šťastia v Malmo.

1 komentár:

  1. ešte si speváci aj nájdu čas, keď o 10 dní idú do Švédska? wow

    OdpovedaťOdstrániť