Rakúsko po prvýkrát s francúzskou skladbou

Víťazkou rakúskeho národného finále Wer singt für Österreich? sa stala mladá Zoë Straub so skladbou „Loin d’ici“, ktorú spolu so svojím otcom napísala aj zhudobnila. Rakúsko tak po prvýkrát posiela skladbu čisto vo francúzštine. Národné finále sa uskutočnilo 12. februára a predstavilo sa v ňom 10 skladieb. V hlasovaní u poroty skončila Zoë piata, avšak diváci ju vo finálovom rozstreli so speváčkou Elly V podržali, čo jej na víťazstvo stačilo. Rakúsko vystúpi v druhej polovici 1.semifinále, ktoré sa uskutoční 10.mája.


Zoë Straub sa narodila 1.decembra 1996 vo Viedni. Okrem spevu sa venuje aj herectvu a skladateľstvu. Pochádza z hudobnej rodiny Christofa Rouminy Straubovcov. V šiestich rokoch sa zúčastnila na hudobnom projekte jej rodičov s názvom Papermoon, kedy naspievala skladbu „Doop Doop (Baby Remix)“. V roku 2007 sa zúčastnila rakúskej speváckej súťaže Kiddy Contest, kde zaspievala „Engel ohne Flügel“. V tom čase študovala na Francúzskom lýceu vo Viedni (Lycée français de Vienne). Svoju oficiálnu spevácku kariéru odštartovala minulý rok v rakúskom národnom kole pre Eurovision Song Contest 2015  so skladbou „Quel filou“. V októbri minulého roka vydala debutový album s názvom „Debut“. Tento rok sa úspešne znovu pokúsila o reprezentáciu Rakúska na nadchádzajúcom eurovíznom ročníku. 

Výstupenie v národnom finále



3 komentáre:

  1. Zdravo ,
    Am ga Cynthia Corvin. Sem gospa z veliko pričevanja živim v ZDA in jaz sem danes vesel ženska? in sem povedal svoj jaz, da vsak posojilodajalec, da reši svojo družino iz naše slabe situacije, bom kakršen koli osebo, ki išče posojilo, ki mu je dal srečo, da mene in mojo družino, sem bil v stiski posojilo $ 360,000.00 za začetek moje življenje vsem, kot sem mati z 2 otroci srečal sem pošten in BOG boji se človek posojila posojilodajalcu, ki mi je pomagala s posojilom v višini $ 360,000.0.Dollar, on je Bog se boji človek, če ste v potrebujejo posojila in jih bo poplačati posojilo obrnite ga mu povedal, da je gospa Cynthia Corvin, da ste se nanašajo na njega. stik Mr.Ferooz, preko e-pošte: -feroozsuptoo@outlook.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj ,
    Am pani Cynthia Corvin. Som dáma s veľkým svedectvom žijem v USA a som šťastná žena dnes? a ja som povedal, moje vlastné, že akýkoľvek veriteľ, ktorý zachrániť svoju rodinu z našej zlej situácie, budem odkazovať akýkoľvek subjekt, ktorý hľadá pôžičku na neho, dal šťastie pre mňa a moju rodinu, bol som v núdzi pôžičku vo výške $ 360,000.00 začať Môj život so svetom, pretože som matka s 2 deťmi som sa stretol tento úprimný a Boh sa báť človeka úveru veriteľa, ktorý mi pomohol s pôžičkou vo výške $ 360,000.0.Dollar, že je to Boh sa báť človeka, ak ste v núdzi úveru a budete splatiť pôžičku obráťte sa na neho mu povedať, že je pani Cynthia Corvin, že vás odkázať na neho. kontaktovať Mr.Ferooz, prostredníctvom e-mailu: - -feroozsuptoo@outlook.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ponúkame súkromné, obchodné a osobné pôžičky s veľmi nízkou ročnej úrokovej sadzby tak nízke, ako 2% v priebehu jedného roka až 50 rokov doby splácania kdekoľvek na svete. Ponúkame úvery v rozmedzí od 5000 € do 100 miliónov eur. Naše pôžičky sú dobre poistení pre maximálnu bezpečnosť je našou prioritou. Ste nedáva spať v noci znepokojujúce, ako sa dostať legitímne úver veriteľa? Ste hrýzť nechty do živého? Namiesto toho, biť vás kontaktovať Mark moel Home Loan (Loan Services) tejto chvíle sa všetci odborníci, ktorí pomáhajú zastaviť zlou úverovou históriou úvery, nájsť riešenie, že víťazstvo je naše poslanie. E-mail: Markmoelloanhouse@hotmail.com
    Žiadatelia musia vyplniť formulár žiadosti nasledujúce pôžičky:
    ÚVER PRIHLÁŠKA
    žiadosť o úver
    Vaše meno a priezvisko *
    Tvoj email *
    Vaše telefónne číslo *
    Vaša adresa *
    Tvoje mesto *
    Štát / Provincia *
    krajina *
    sex *
    Dátum narodenia *
    Máte už účet? *
    Použili ste predtým? *
    Pôžička Suma potrebná *
    Dĺžka úveru *
    Účel úveru *
    Pošlite mi naskenovanú kópiu svojho ID: *
    Veriteľa E-mail: Markmoelloanhouse@hotmail.com
    S pozdravom,
    Mr.Mark moel.
    Markmoelloanhouse@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť