Zhodnocení Eurovize 2015

Zdá se to neuvěřitelné, ale dnes to bude již více jako dva týdny od výhry Švédska na Eurovizi 2015. Když první emoce opadly, s odstupem jsme se podívali na jednotlivé výkony i organizaci a letošní ročník ohodnotili. Většina z nás byla přítomna alespoň na jedné live show, někteří ve Vídni strávili celý týden. Naši členové i čeští fanoušci Marty a Václava přijeli do Vídně z různých koutů Evropy a my jsme moc rádi, že jsme se s nimi mohli setkat.

“Tento ročník nakoniec patril medzi tie hudobne najlepśie - skvele spevacke vykony, skvela show, famozna Conchita. Velke minus však boli moderatorky. Nepripadali mi vobec vtipne. Veľkym sklamanim boli konecne vysledky. Opäť sa ukazalo ze porota ma vacsiu moc v konecnom vysledku ako samostatny divaci. Opening ceremony mi prišiel ako jeden velky chaos zmätok.” - Ivana Kaputová, členka OGAE Slovakia






Na tohtoročnej Eurovízii bola krásna práve atmosféra, ktorú bolo cítiť po celom meste. Rakúšania si naozaj dali záležať na pódiu, ktoré sa mi veľmi páčilo. Taktiež aj motto „building bridges“, ktorým sa celá Eurovízia riadila bolo dobrou voľbou a na celý týždeň spojila ľudí po celom svete. Bola som sklamaná z nepostupu Českej republiky, pretože si postup naozaj zaslúžili.” - Mirka Mitrová, členka OGAE Slovakia


"Stage vystihovala přesně povahu a eleganci Conchity, ale to je asi tak vše. Pódium bylo přímo dělané na pomalé balady, proto Moldavsko nebo Israel byli trochu v nevýhodě. Chyběl catwalk a technické vymoženosti (průhledné obrazovky z Kodaně). Jediná úžasná novinka byla kinetická skulptura. Moderátorky byly slabší, připadalo mi, že jejich práci odvedla Conchita. Absolutně nechápu, jak se mohlo pokazit kouřové zařízení během finále, kdy Ninu Sublatti na nějaký čas nebylo vidět. Letošní ročník byl lehce horší než minulý. Doufám, že příští rok promyslí organizaci lépe." - Tereza Gebauerová, česká fanynka

"Marta Jandová a Václav Noid Bárta zazářili. Mnoho fanoušků z různých zemí mi říkalo, že jim drží palce, a litovali toho, že nepostoupili. U porot jim údajně uškodilo Martino odhození bot.Sečteno, podtrženo jubilejní 60. ročník: Hlasování: propadák. Počasí: vesměs na nic. Conchita jako spolumoderátorka: unstoppable. Australská premiéra: díky, přijďte zas. Pozorovatelé Tunisko, Kosovo a Kazachstán: přijďte za rok s písničkou. Atmosféra: skvělá. Pokračování příště: Stockholm." - Jiří Hladík, akreditovaný fanoušek (člen české delegace)

"Takze Eurovizia vo Viedni bola super. Kedze som ju zazil aj prvykrat osobne nemozem ju porovnavat s predchadzajucimi rocnikmi. Je to proste velky hudobny zazitok a Slovensko by na nej v buducnosti nemalo chybat." - Michal Scheibenreif, slovenský fanoušek

"Najviac ma potešilo, koľko fanúšikov zo Slovenska a ČR boli prítomní vo Viedni. Skvele som sa zabavila nielen na live prenosoch, ale aj v press center, v EuroClube a Euro fan café. Moje obľúbené momenty boli, keď sme sa stretli s spevákmi z ESC. Mínusy by som zaradila technické zabezpečenie (počas prenosu bolo pár prehliadnutelných chýb) a nedostatočná kontrola žurnalistov v press center (niekedy tam bola nálada ako medzi fanúšikmi, nie profesionálmi). Plusmi sú určite rakúska starostlivosť a pohostinnosť (narozdiel od iných podujatí, ceny vo Viedni boli rovnaké a miestami aj nižšie ako inokedy), možnosť stretnúť hviezdy z eurovízneho sveta, celková atmosféra a možnosti v meste (hlavne spomínaný EuroClub a Euro fan café)." - Adriána Filipová, prezidentka OGAE Slovakia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára