Exkluzívny rozhovor s Martou Jandovou!

Česko sa v roku 2015 vracia na Eurovíziu, ktorá sa kona v rakúskej Viedni! Exkluzívne pre Vás sme vyspovedali nežnejšiu polovičku českej reprezentácie, Martu Jandovú!
OGAESK: Marta, správa o reprezentácii Česka stihla preletieť celú Európu. Ako to vnímate? 

MJ: Som nadšená a celkom nervózna. Napríklad, minulú noc sa mi snívalo, že nemôžem nájsť šaty a už musíme ísť na javisko. Je to predsa obrovská udalosť, bude sa na nás pozerať celá Európa. To už nie je celkom sranda. 

OGAESK: Má podľa Vás pieseň "Hope never dies" šancu uspieť? Poviete nám o nej niečo?

MJ: Určite, inak by som do toho nešla! Je úprimná, zaspievaná od muzikantov ktorí nie sú žiadne "rýchlokvasky",  ktorí pracujú už mnoho rokov. V tom je, myslím, naša sila. 

OGAESK: Bol duet Marty Jandovej a Václava Noida Bártu plánovaný výber ČT, alebo Vás museli prehovárať? 

MJ: Prehovárať nás určite nemuseli. Spraviť duet a vybrať nás dvoch, bol čin poroty. Ale do ničoho nás netlačili. Moja podmienka bola že sa mi musí pieseň páčiť, a to splnili. Som naozaj rada a nadšená že pôjdeme do Viedne!

OGAESK: V Nemecku ste veľmi populárna. Dostali sa k vám už nejaké reakcie?

MJ: Všetci mi píšu a posielajú články, kde je tá informácia, že budem spievať s Vaškem na Eurovízii. Držia mi palce. Jeden nemecký kamarát, šéfredaktor lifestylového magazínu, sa mi dokonca ponúkol že mi zoženie krásne šaty od designera :D Sú rozkošní. Nemci Eurovíziu veľmi prežívajú.

OGAESK: Česko sa po dlhej dobre vracia na Eurovíziu. Tá bude vo Viedni. Veľa fanúšikov z Česka a Slovenska sa chystá na druhé semifinále len kôli Vám. Budete viac motivovaní podať čo najlepší výkon?

MJ: Stopercente! Nevedela som že tam pôjde toľko ľudí. Vašek a ja, spravíme všetko preto aby sme nikoho nesklamali. Aj keď je to stávka do lotérie". Každý rok vyhrá niekto iný..iného žánru, zoskupenia. Ale mám dobrý pocit. 

OGAESK: Chceli by ste niečo odkázať svojím fanúšikom?

MJ: Moc im ďakujem za podporu! Keď viete že máte za sebou "silnú armádu", hneď sa vám bobuje lepšie :)

Ďakujeme Marte za jej vzácny čas! 

Aj naďalej vám budeme prinášat čerstvé informácie. 


foto- blesk.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára