EXKLUZÍVNE! Rozhovor s Valentinou Monettou! "Ak budete chcieť, prídem na Slovensko!"

V roku 2012 zatracovaná, v roku 2013 ospevovaná
! Aj to je účasť Valentiny Monetty zo San Marína na Eurovízii. V roku 2014 sa pokúsi a reparát a bude sa snažiť získať lístok do finále súťaže v Kodani!

escSK: Ahoj Valentina! Dovoľ aby sme ti zablahoželali k opätovnej reprezentácii svojej krajiny! Aké boli tvoje pocity pri ďalšom oslovení?
VM: Ďakujem pekne! Je to úžasné. Ale musím povedať že po úspechu v roku 2013 som očakávala od RTV žiadosť o ďalšiu reprezentáciu. Ako vždy hovorím, ďalší tak "crazy" spevák ako ja sa v San Maríne ešte nenarodil. haha :) Je to nádherný dar života a človek si ho musí zaslúžiť.

escSK: V roku 2013 si skončila tesne, na 11. mieste. Máš tento rok vyššie ambície?
VM: Ambície? Mojím cieľom je aby ľudia počúvali pieseň "Maybe", a ostatné tiež. Máte možnosť počuť ma na mojom turné, všetky piesne ktoré v najbližších mesiacoch chystám, bez ohľadu na výsledok v Eurovízii.

escSK: Povedz nám prosím, čo sa snažíš ľudom povedať v piesni "Maybe"?
VM: "Maybe" sme my, v nepretržitom vývoji udalostí, vyvolávajúci našu existenciu, ak jej dáme šancu. "Maybe" je vývoj "Crisalide" (motýlia kukla), a je to nádherný dar že dávame sa mi seba. Premýšľame do nekonečna, koľko príležitostí v živote máme, ak sa len na chvíľu zastavíme a budeme počúvať a veriť svojím inštinktom...

escSK: Budeš štvrtý umelec v histórii Eurovízie, ktorí bude reprezentovať krajinu v troch po sebe idúcich rokoch. Myslíš že je to určitý benefit?
VM: Nemyslím si to. Mám pocit že som zodpovedná za ťarchu ktorú nesiem na svojich pleciach a ľudia odo mňa očakávajú maximum. Ak sa nemýlim, ten kto to spravil 3x za sebou, Eurovíziu vyhral. Pre mňa je sen už len postup do finále. Eurovízia je ako pekné auto- potrebujeme veľa paliva aby sme fungovali, ale je to umelé. Viete čo tým myslím? Niektorí sa túžia povzniesť cez to že reprezentujem maličkú krajinu ako je San Maríno a bez toho aby bol ovplyvnený, môže za mňa hlasovať a súdiť ma za to kto a odkiaľ som, možno za to čo som schopný ukázať na javisku, za môj hlas a pieseň.

escSK: San Maríno je maličká krajina, no sú tu aj väčšie ktoré sa Eurovízie nezúčastňujú. čo si o tom myslíš? Mali by si brať príklad práve zo San Marína?
VM: Som smutná že sa nezúčastňujú, no chápem to. Verím že sa máme čo učiť, od každého a všetko, bez ohľadu na podmienky.

escSK: Slovensko sa naposledy zúčastnilo v roku 2012 s piesňou "Don´t close your eyes". Skončili sme na chvoste. Pamätáš si na ňu? Alebo niektoré naše predchádzajúce piesne?
VM: Pamätám si Maxa Jasona Maia. Stretli sme sa spolu ako hostia v azerbajdžanskej televízii ako hostia v jednej show. Nepáči sa mi originálna, metalová verzia. Naopak, prekvapila ma Maxova unplugged verzia. Bolo to jedinečné, krásny hlas. A nie, už nikdy nechcem zatvoriť moje oči :)

escSK: Povedz nám niečo o Ralphovi Siegelovi. Vieme že je talentovaný a skladá dobré piesne, ale povedz nám o jeho osobnosti.
VM: Raplh je večné dieťa, zo znalosťami a skúsenosťami veľkého hudobného producenta. Má veľké srdce a je citlivý, aj napriek tomu že pracuje v systéme "old school". Má veľký rešpekt pred umelcami.

escSK: Prídeš niekedy na Slovensko alebo do Českej Republiky pozrieť svojich fanúšikov? Ak áno, kedy?
VM: Samozrejme! Ak budete chcieť a môj tím bude schopný takúto akciu zorganizovať, tak dúfam že čoskoro sa uvidíme :)

escSK: Valentina, ak vyhráš Eurovíziu, tak sa bude v roku 2015 konať v San Maríne alebo v Taliansku?
VM: Haha, prečo ju nespravíme na Mesiaci? :)

escSK: Valentina, ďakujeme Ti za čas a veríme že v Dánsku zažiariš. Chceš niečo odkázať svojím fanúšikom na Slovensku a v Európe?
VM: Ďakujem každému za podporu! Tešte sa zo svojho života! To je moje motto.

Kisses ;) Vale

                                                          Valentina Monetta- Maybe

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára