Moja cesta do Malmö, part 1

Čo môže byť lepšie ako splniť si dva najväčšie sny v jeden deň? Tými mojimi boli : 1. navštíviť Švédsko, 2. byť osobne na Eurovízii. A tieto sny sa my v máji splnia :) Minimálne raz za mesiac Vám preto budem písať články o mojej ceste do Malmö. Dátum pre tento prvý článok nie je náhodný, dnes je totiž 100 dní do Veľkého finále!

 

 

Malmö Arena
Ako určite mnoho z Vás vie, lístky na Veľké finále sa vypredali už v novembri za neuveriteľných 18 minút. Bohužiaľ mne sa žiaden z nich kúpiť nepodarilo, ale povedala som si, že na ďalšiu šancu nebudem čakať do mája 2014, Eurovíziu sledujem už 8 rokov a bolo načase ísť sa tam osobne pozrieť. A preto som si kúpila lístok na semifinále. Konkrétne na to druhé, kde budú vystupovať reprezentanti krajín ako Maďarsko, Nórsko, Malta, Švajčiarsko, Rumunsko, Fínsko. Miesta pod pódiom samozrejme zaberajú výhradne oficiálni členovia fanklubu OGAE, kam sa Slovensko dostalo až po možnosti lístky kúpiť, ale ja by som mala stáť hneď za nimi.

Lístky mi prišli asi do dvoch minút od kúpy na mail, a tak ich stačilo vytlačiť a kúpiť letenky do Malmö. To samozrejme prebiehalo rovnako, takže mám vybavené všetko, čo potrebujem :) 

Keď som dostala za úlohu písať články o mojej ceste, nevedela som, ako začať, veď okrem lístkov a leteniek ešte nič nemám :) Samozrejme ešte slovenské vlajky, aby sa tam na nás nezabudlo.  

V Malmö Arene je prísne zakázané fotiť a nahrávať videá alebo zvuky. Určite sa však pokúsim nafotiť čo najlepšie fotky z celej mojej cesty, tie potom nájdete na našom facebooku :)
 
Ak by Vás napadli nejaké otázky alebo tipy pre mňa, napíšte na náš facebook, twitter alebo na mail, ktorý nájdete v sekcii "Kontakty". Zatiaľ ďakujem za pozornosť :)


FOTO: eurovision.tv, malmoarena.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára