Aj zvučné mená by chceli ísť reprezentovať Slovensko!


Náš blog pre Vás, fanúšikov, robil prieskum u slovenských umelcov. Zistite kto by sa rád zúčastnil Eurovision Song Contest 2013 vo farbách Slovenska.
Každému sme položili jednoduchú otázku: Ak by bola možnosť, mal/a by si záujem o reprezentovať Slovensko na Eurovision Song Contest 2013?

Mista: " Eurovízia nieje teraz pre mňa priorita. Ale o účasti by som uvažovala."

Michaella Papp: "Samozrejme, záujem by bol."

Ivanna Bagová: "Samozrejme že by som sa chcela zúčastniť."
Katarína Landlová: " Áno, záujem mám."
Patrícia Vittek: "Svoju účasť by som určite zvažovala."
PapaJaM: "Ak by bola možnosť, určite by sme sa zúčastnili."
Martin Harich: " Mám záujem o účasť v Eurovision Song Contest 2013!"
Simona Fecková: " Určite mám záujem sa zúčastniť a ak by bola taká možnosť, reprezentovať Slovensko."
Norbert Peticzky: " Určite áno."
Tomáš Bezdeda: " Ak by bola taká možnosť, rád by som sa zapojil."
Juraj Zaujec: " Áno, o Eurovíziu by som mal záujem. Veď na Eurosong 2010 som sa zúčastnil ako autor piesne pre Martinu Schindlerovú a fungoval som v národom kole aj ako kapelník jej skupiny."
Janais: " S kapelou by sme sa radi zúčastnili výberových kol a skúsili šťastie u divákov."
Mamba: " Áno, zapojila by som sa."
Dominika Mirgová: "Ak platí že si interpret hradí náklady z vlastného vrecka, tak radšej investujeme do skladieb a klipov. Veríme, že nám rozumiete. Určite sa však môžeme o súvislosti s Eurovision Song Contest baviť."
Sunlips: " Nemyslím si, že kapela je momentalne v stave že by mohla investovať do tohto projektu. Je náročne všetko si platiť. Čize Eurovízia sama o sebe áno, ale priama cesta zo sebou prináša vyššie spomenuté skutočnosti!"


Stále zisťujeme stanoviská ďalších autorov a interpretov, a samozrejme stanovisko RTVS. Článok budeme aktualizovať.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára